Ordinary wednesday

Ni som vistats utomhus i Lindesbergsområdet idag kan inte ha missat dagens underbara vårväder. Jag har njutit i fulla drag ska jag be att få tala om.

Dagen började med försovning, som vanligt detta år (antal dagar jag stigit upp i rätt tid går att räkna på ena handen) till skillnad mot föregående skolår i mitt liv där istället antalet försovningar kan räknas på andra handen. Hur som helst så hann jag till skolan i tid tack vare vårväder och cykel. Dags för nationellt prov i svenska. Skrivning i fem timmar blev skrivning i två. Jag kände mig klar men fick en lätt panikkänsla när jag insåg att jag inte ens suttit halva tiden. Vad skulle jag göra nu? Men Staffan sa att det var helt okej och det var tydligen fler än jag som var klara vilket kändes skönt. Jag är i alla fall ytterst glad att jag valde att skriva på dator, that really saved my day!

Ja efter nationella var dagen egentligen slut 10.50. Men vi var några stycken som stämt projektarbetsmöte med Jesper (inte så allavarligt som det låter faktiskt) så vi fick snällt vänta till tjugo över ett, men det var rätt okej ändå.

När jag kom hem spenderade jag några timmar på altanen i solen med att plugga... eller ja, det var tanken. Jag började det lilla jag kunde på min projektrapport och sen tittade jag på film. Fast det syntes inte så mycket på skärmen, men då jag sett filmen 27 dresses ett antal gånger i mitt liv så räckte det med att höra replikerna för att se bilderna framför mig! Haha.

För sisådär en halvtimme sedan återvände jag från en promenad i värmen och solen med mamma. Med varsin mp3 gick vi där asociala som aldrig förr. Men det var ungefär det jag ville också.

Ikväll är det Grey's - icke att förglömma. Spännade ska det bli!

Bless you.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ah, jag ÄLSKAR att motionera med hörlurar. Tyckte ni verkade ha ganska mysigt när jag cyklade förbi (med hörlurar haha)!

2009-04-02 @ 16:51:34
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Moa

Det låter helt underbart med vår. :) Här i Kiruna har det snöat en decimeter senaste dygnet.. jag är lite less må jag säga :/ jag kommer dock hem nästa torsdag, jag ser fram emot lite vårkänslor. Har du fortfarande möjlighet att ses en stund någon dag under vecka 16? :)

2009-04-03 @ 19:48:26
URL: http://http:/moamarianatalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0