Mössa på ingång!!

Studentmössorna har anlänt!!!!
Imorgon, med endast sisådär 52 dagar kvar till studenten (but who's counting?) kommer de att finnas att hämta ut. Jag är taggad. Alldeles för en stund sedan gick jag in på kokards hemsida, där vi beställt mössorna ifrån, och gjorde min mössa i 3D. Jag tänkte; "jag vill ha den... NU!"
Och så såg jag, tack vare Lisa på facebook, att de finns att hämta ut imorgon. Jag bara hoppas, för mitt liv att mösspåtagningen inte äger rum när jag är på sökning. Jag vill så gärna vara med på den!!! Men det återstår att se.

Åh. Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg (men ni kanske ska orka läsa igenom det förra först, jag tror inte någon mer än jag själv orkade det. Haha). Men att jag nu besitter vetskapen att studentmössan imorgon finns i min ägo skruvade till min hjärna och mitt tänk en aning. Det är inte lång tid kvar nu, mina känslor är så blandade, som ni vet. Men efter klassfesten har jag blivit otroligt taggad, om så bara för en stund - men ändå. Och att hålla studentmössan i min hand imorgon kommer kännas bra ändå, och jag vet det tack vare alla de miljoner gånger jag provat syrrans (utan hennes vetskap) och sjungit studentsången lite tyst för mig själv.
 
Jag tror jag ska sova nu, så det blir morgon snart!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0