It's just another manic monday

Solen skiner idag igen, så efterlängtad efter gårdagens gråa himmel. Och som grädden på moset är jag ledig. Ingen ljudteknik och jag ska göra mitt yttersta för att få undan så mycket plugg som möjligt. Det kommer gå...sådär.
Jag ska även ta mig tid att ringa lite folkhögskolor nu, tack vare deras lantliga locations så är inte förbindelserna de bästa, så sovplatser ska fixas och ursäkter att få komma några minuter försent likaså. Allt för att absolut inte bättra på intrycket, känns det som just nu. Men vadfan, engagerad är jag ju i alla fall.

Förövrigt såg jag på massa bra filmer igår. Sex and the City och Mamma mia, båda redan sedda sedan innan, very good stuff. På kvällen/natten såg jag fürerns elit, mycket bra film må jag säga. Ilska blandad med sorg ger tårar och många toasters..

Ikväll ska jag ta tag i mitt tränande, har blivit dåligt med det. Tur att man har en mamma som hotar med att jag själv ska få betala den skyhöga (?) månadsavgiften på 200 riksdaler. Plus att det är ju faktiskt vår nu, då vill man göra sig redo för beach 2009 (sååå jag hatar det uttrycket!!!) och studenten (samma där, blandat med lycka).
Men inte bara det att solen ger en kroppskomplex, den väcker även shoppingbegäret till liv igen. Det tekniska shoppingbegäret. En ny kamera har ju tänkt inhandlas länge nu, men nu står begäret efter en fin och bra kamera högt. Så kanske till lovet då?

Nu; Plugg och telefontid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0