Hallelujah moment

Gårdagen spenderades på Stället i Örebro med Tanja, Anna och Ema. Sjukt kul var det! Inte enbart tack vare det grymma sällskap utan även tack vare det grymma 90-tals temat som präglade kvällen. Gamla nostalgi hits á la Barbie Girl och I'm blue spelades och det var bara.... nostalgiskt och härligt.! Jag är ju, som jag tidigare nämnt, en människa av nostalgins slag, så att för mig spendera en kväll på krogen med 90-tals tema passar som handen i handsken.

Ännu har dock inte nostalgin inte lagt sig. Jag ska göra en nostalgiskiva av bästa sort men riktigt sköna 90-tals och tidigt 2000-tal hits. I love it!

Senare ikväll ska jag se på film, men innan dess ta min sköna nostalgimusik och sätta mig ute i solen och vårvärmen. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: TorrHumor

Sötnos!





Kolla in Sveriges nya humorsajt, www.torrhumor.com ! Puss :)

2009-04-13 @ 14:23:39
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0