FolkIS

Tisdag.
Halv två beger jag mig hem till Ingeborg, för hon är världens snällaste som vill träffa mig och hjälpa mig med mina obligatoriska folkislåtar jag fått. Tanja ska med också, för vi ska överraska Ingeborg. Hon kommer nog bli väldigt glad!

I eftermiddag, halv fem rättare sagt, tar jag mig ner mot Bingohallen för lite jobb. Jag måste erkänna att pengarna behövs, de två resterande månaderna av den här terminen hinner jag inte jobba så himla mycket, med sökningar, völgörenhetskonsert, examenskonsert och studenten som ska göras... Men det ska bli trevligt att träffa tanterna och farbröderna igen, de är söta.

Nu ska jag bege mig till pianot och sjunga upp min morgonhals.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0