En färdig skiva; check!

...Okej, kanske inte helt hundra färdig och klar, men inspelningarna är. Det ända som saknas nu är lite mixning på det hela så ska den finnas där, my first baby (kanske är fel ordval). Men en kär ägodel jag ska bevara väl, min första egna skiva - bara, bara, bara av mig. Och för er som anar lite stolthet i rösten, jo så är nog fallet.

Från tio till fem satt vi där i studion, utan minsta paus för förtäring. Jag säger då det, vilken uppoffring.
Det kanske är på grund av studiotiden och provandet av mina helt fantastiska balklänning som jag är på så gott humor (den är helt "delicious"!). Eller så hade jag bara turen att vakna på rätt sida idag. Eller så är det morgondagens klassfest som gör mig på så gott humör, jo den verkar vara den största bidragande faktorn.

För er som missar våran bal till sommaren - screw you (vilka ord!!). Här betalar man tusenlappar för att Ni ska befinna er där och ooh:a och aah:a förtjust åt den fantastiska klänningen när man kliver ur bilen, så går ni sta och missar den! Shame on you.

Nej, nu ska jag ta mitt goda och flummiga humör och kliva in i duschen för att sedan . . . just det - slå mig ner i soffan framför Grey's. Underbara, fantastiska Grey's.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej du! Som förstaintyck av din blogg måste jag säga att den är fantastisk! Du skriver så engagerande! :) Sedan (är så himla obotligt nyfiken av mig) kan jag inte rå för att undra hur din fina balklänning ser ut? Den låter fantastik- för bara en sådan klänning kan verkligen få en på strålande humör!! Ha en bra dag!

2009-04-17 @ 17:32:42
URL: http://rosander.webblogg.se/
Postat av: karin

Kul att skivan är klar och kul att du gillar min blogg, hihi!

2009-04-20 @ 17:38:52
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0