Edit;

Jag har varit hos Ingeborg och sjungit, och jag har övat ytterligare här hemma och ätit mat. Nu fördriver jag mest tid innan jobbet kallar om nästan precis en timme.

För det första; Det gick bra hos Ingeborg, hon kan det där med att få en att vilja ge mera hela tiden och tro att man kan. Det är en bra sak att vara begåvad med.
Tanja var med, det var som alltid kul att träffa henne. Jag hoppas på att jag, Cilla och Frida kan ta en tripp till henne och Striberg imorgon kväll efter studion och balklänningsprovande.

För det andra; Jag har en sådan där tacksam dag idag. Då livet ändå känns rätt värt att leva och göra någonting utav. Plus att jag önskar jag just nu kunde befinna mig på gymmet och springa en mil på löpbandet (vilket jag ju självklart inte skulle orka, men få svettas lite - det längtar jag till!)

Jag vill fördriva tid här vid bloggen men jag vet inte vad jag ska skriva.
Så jag går nog till pianot nu och övar på mitt pianostycke som ska framföras på mina sökningar. Så jag kommer hata alla dessa uttjatade låtar när det här är över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0