Duties

Jag håller på och startar ett nytt liv (jag vet, säg inte för mycket). Men jag har funnit min inspirationskälla och även min idol; http://tungviktaren.blogspot.com/. Så jag har just gjort detsamma. Jag har skapat min egen tungviktar blogg för att se om det är en metod som funkar för mig. Jag är ju en tjej som gillar att stå i centrum annars, och alla de andra hundra tusen gånger jag försökt gått ner i vikt då jag gjort det i min tysthet har det ju inte funkat, så det här kanske är något för mig?

Jag tog mig en rejäl omgång på gymmet idag och unnade mig en tid i solariet senare. I vanlig ordning hade jag köpt mig en chokladkaka för att belöna mig själv, men jag har kommit fram till att för att det här ska fungera ska jag belöna mig själv ofta men med lite vardagslyx istället. Kanske unna mig själv att köpa mig en klänning, sola solarium, köpa någon god parfym och annat sådant där kraffs som förgyller vardagen lite.

Jag är helt slut. Imorgon har jag engelska c och som vanligt har jag inte gjort min läxa. She hates me.
Hur som helst; på torsdag ska projektarbetet vara klart. jag är ännu inte klar med skivan, den har inte mixats och omslaget är inte fotat OCH projektplanen är ju självklart knappt påbörjad. Känner att det här kommer bli ett högt betyg...not.

Min "tungviktar-blogg"; http://bigeighteen.blogg.se

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, jag ska träffa dig :D ska bli riktigt kul måste jag säga. Sanna, du är väldigt modig förresten som startar en blogg där du skriver om att du vill förändra ditt liv gällande vissa bitar, jag ser upp till människor som vågar och försöker! Jag hejar, och kan nog kämpa lite på vissa bitar jag med. Det viktigaste av allt är dock att må bra och komma ihåg sitt egenvärde och inneboende skönhet :) Vi hörs efter påskhelgen. Glad Påsk-kram!

2009-04-09 @ 10:13:24
URL: http://moamarianatalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0