Betydelse av kärlek.

Har ni tänkt på hur vissa ord betyder mer från andra än från vissa.
Om ni förstår vad jag menar?

Ofta, när man får höra något helt oväntat från en oväntad person betyder det så mycket mer än från en person man vet med sig alltid har en plats öppen för mig i sitt hjärta.
Men att få höra att man betyder något av den där oväntade personen, det är det mest underbara man kan få höra, tror jag. Att få känna sig önskad, det måste vara det mest fantastiska man kan känna!
I sådana stunder blir man tacksam för allt, jag vet inte om ni känner likadant som jag, men jag kan säga att jag hoppas det, för det är en fantastisk känsla.

Men ibland blir jag trött på att allting alltid måste handla om kärlek, varför inte älska en vän? Att ha en fysisk relation till en vän (och då menar jag inte sex för er som tror det) är något jag inte tackar nej till!
Kille som tjej, hålla handen betyder inte alltid att man är kär, lär er det medmänniskor! Puss på kinden betyder inget annat än uppskattning till en underbar vän, och låt alla sköta sina egna kärleksaffärer för allt handlar faktiskt inte om kär och kärlek här i världen.

Kalla mig dum, men jag tror inte att jag skulle klara av en relation utan beröring, vilken relation som helst! För det är mitt sätt att visa uppskattning och kärlek, så om ni någonsin tycker att jag är för fysisk så kan jag lova er att det aldrig är något illa menat, ta det mera som en komplimang, för det jag vill få sagt är bara att du är betydelsefull för mig och att du betyder något!

Älska mera, vänner. Ta för er mera av era vänner, för dem är det bästa vi har här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0