The night

Natten är över och snart väntas ännu en.

Natten spenderades framför tvn fram till halv tre då jag vaknade ur en ofrivillig tupplur! Jag bestämde mig, efter ytterligare ett försök att hålla mig vaken som näst intill misslyckades, att gå ner och njuta av sömnen i min säng och istället läsa om resultaten på nätet på morgonen och därefter spendera min frivilligt tagna sovmorgonen åt att titta på tvns alla morgonprogram med det Amerikanska valet som huvudämne.

Jag drömde om det Amerikanska valet, men fick aldrig något svar. Men morgonens läsande var allt annat än fel. Det var bara så rätt! Underbart att äntligen få den där förändringen USA behöver, som hela världen faktiskt behöver. 
Jag var lycklig hela dagen tack vare det.

Skolan idag var faktiskt inte ett dugg sämre. Ett MVG på samhällskunskapsprovet, en mycket bra och nödvändig överraskning och en trevlig religionslektion där vi fick besök av en kristen och fick ställa frågor!  Jag är nöjd med dagen!

Här hemma har jag hunnit slänga ut all min tvätt som låg på mitt golv till tvättstugan (vilket var alla kläder jag har) så att golvet äntligen syns, startat en tvättmaskin och gått en promenad med hunden. Om en och en halv timme ungefär väntas spinning och det var för längesen. Allting annat har tagit upp min tid (som ni vet) så det ska bli intressant att se hur mycket kondition jag har tappat.

Förövrigt så håller jag på att ändra utseende på min blogg om ni inte redan märkt det. Hoppas ni kommer tycka om det färdiga resultatet.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0