songbird.

What a day...
Jag hade min första riktigt givande sånglektion idag, efter ett och ett halvt år. Men what the heck. En riktigt jobbig sånglektion faktiskt, höga toner - tons of 'em och sen, ja varför inte höja lite till? Jag hade kramp i min mage efteråt men det var det faktiskt värt. Det är så det ska vara! Inte bara stå där och sjunga fint och vackert i tjugo minuter och sen vara nöjd och glad - nej, det ska vara på riktigt vilket det verkade som att alla fick ta del av idag, mycket bra!
Det som är så härligt med givande lektioner är den där...kicken (kan man kalla det det?). Man vill bara sjunga mer och mer och spela mer och mer och bli bäst (bättre än vad man ville innan vill säga).
Så jag har bestämt att viga min afton åt att sjunga, promenera och kolla på Ugly Betty. Jag är trött på datorn. Trött på bilddagboken, helgon och msn - allting. Plus att kvällarna är mycket längre utan den här mackapären.

Nu ska jag gå och förverkliga mina drömmar, vad ska du göra?

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag håller med! Alla internetsidor är tråkiga. Fast jag tycker att tv:n är tråkig den med. Det blir att jag hamnar här framför datorn, trots att jag inte har nåt att göra här.
Men nu ska jag göra müsli. Läs receptet på min blogg!

2008-01-30 @ 17:40:23
URL: http://reko1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0