Studera, någon?

Studiedag... På en tisdag?
Bara för att klaga lite liksom.
Förövrigt älskar jag tisdagar, kör och sånglektion på samma dag, är det inte underbart så säg!

Men trots att dagen bjuder på studiedag tror jag att jag kommer bli nöjd med dagen. Det ska sjungas på sjukhuset med Gärda med ä och Jesper med e på sjukhuset i dag, likaså imorgon. Jag hoppas att det blir bra och roligt! Även då det borde repas just i denna stund, men jag lovar er - så fort jag fullgjort min plikt att skriva dagens blogg blir det övaövaöva!

Förövrigt så är jag tacksam idag. Inte bara för låten landslide som Gärda nu har skickat mig, utan för att den ger en inspiration och det är alltid uppskattat. Idag lever jag livet, helt enkelt.

Dagens inlägg blev en aning oseriöst i jämnföresle med föregående, men det kanske även var på tiden.
Vänner, ta hand om er idag.

Love


Kommentarer
Postat av: Gerda

Det är med glädje jag ser att även du fallit för min älskade landslide, den är så fin!! Och du är himla fin också förresten... men på återseende at da pool imorrn då ;)

2008-12-02 @ 20:46:30
URL: http://gerdabostrom.blogg.se/
Postat av: Helene

för övrigt så hatar jag tisdagar mest av allt annat! därför ska jag inte till skolan imorgon :D

2008-12-09 @ 01:14:25
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0