My life is.

Jag säger bara en sak: Äntligen helg!
Vilken vecka! Alldeles för mycket att göra med alldeles för lite gjort och ett humör som växlat lika snabbt som vädret. Jag vill bara slappna av för en stund, men trots att helgen är här vet jag att jag inte har tid att slappna av. Jag har mycket som ska göras, mycket att tänka på, things we all need to deal with sooner or later, så att säga.

Imorgon ska jag i alla fall på Dop i Västerås, väldigt uppskattat att träffa halva släkten, det är ju lite av en favoritsysselsättning. Eller ja, det är väl ingen sysselsättning direkt men när det händer blir man på gott humör med massa söta barn överallt. Lite skillnad mot min kära systers åsikter i ämnet, men hon trotsar sina farhågor mot de små liven och följer med som trevligt sällskap - trevligt!

Jag bara sitter här och väntar på att jag ska orka gå till sängen och sova! Gick och la mig vid halv tolv igår - jobbade ju till halv elva! Somnade direkt, vilket jag med all sannorliket kommer göra nu också. Så jag ska nog resa på mig snart.

Jag måste bara dissa lite här också. Jag dissar människor som inte har ett dugg med andra människor liv att göra men lägger sig i till hundra än då, även då man inte känner personen...vaaar kom du in i bilden, liksom? Nej, skärpning medmänniskor!
Men jag kan ju inte avsluta på ett sådant negativt sätt så jag hissar två saker: Dagens underbara solväder och en härlig promenad med Gerda som resulterade i glass i solen på strandpromenaden.Perfekt!

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra mig i ordning för att sova.
Goodnight sweethearts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0