Sickness.

Glädje är något jag vill sprida, beröra är något jag vill. Kärlek är
något jag vill ge, lycka är något jag vill bringa.
Ärlig är vad jag försöker vara. Visa vem jag är, vad jag tänker, känner och funderar över. Jag vill inte vara rädd, men alla är vi rädda. Jag försöker vara glad, det hjälper mig på traven mot lycka. Jag behöver vara ledsen då och då. För utan sorg skulle jag inte uppskatta glädje.
Livet är vad jag lever, musiken är vad jag lever för. Skriva är något jag underhåller mig med, sången och spelandet är vad som får mig att leva.
En stund för mig själv är vad jag kräver, ensamhet är vad jag föraktar. Sprida kärlek, värme, ömhet och glädje är mitt motto. Leva som jag lär är något jag strävar efter.


Jag är sjuk, då blir man såhär... konstig. Eller ja, jag är väl som vanligt. Och ännu en gång, kära vänner, har jag ingenting att skriva, ingenting att komma med. Mer än att jag skulle jobbat idag, och att jag som nämnt blev sjuk. Det skapade problem för folk, jag fick skuldkänslor. Men det verkade som det löste sig.

Gerda är min arbetarängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0