Hopes And Dreams.

http://youtube.com/watch?v=41qolzzld9M


Sånna där underbara röster och underverk får en verkligen att vilja leva ut sin dröm. Röster som hans finns bara i ett fåtal och det är det som får en att vilja! 
Det är kvällar framför Idol där drömmar går i upplevelse mitt framför våra ögon och timmar lyssnandes till sån här musik som får en att vilja leva ett värdigt liv igen. Det är människor som lever sina drömmar som får en att vilja leva sina egna. Det är tron på andra människor som får en att tro på sig själv.
Och jag tror på människor, jag tror på kärleken, jag tror på tron av högre makter och andra människor. Jag tror på honom, henne, dem, på dig. Jag tror på mig. Allt känns så underbart att säga det - jag tror på mig. Om inte man tror på sig själv, vem ska då kunna göra det?

I'll see up there someday, not in heaven this time. On stage.
Be seeing you, idols.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0